Update! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barry Bloemberg - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barry Bloemberg - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Barry bloemberg

Blijf op de hoogte en volg Barry

22 Februari 2016 | Australië, Sydney

Hey allemaal!

Weer een kleine update vanuit Australië!

Ik zit inmiddels alweer bijna 3 maand in Australië en afgelopen weken zijn er weer een aantal noemenswaardige dingen gebeurd/gedaan!

Wat heb ik allemaal gedaan afgelopen weken?
Vooral veel gewerkt en in mijn vrije Sydney verder verkent!

Ik werk tegenwoordig 6 dagen in de week (het werk is leuk dus dat maakt het prima uit te houden) en het mooiste is dat ik sinds gisteren gepromoveerd ben tot warf manager. Dit houd in dat ik meer verantwoordelijkheden krijg en mensen mag aansturen tijdens het werken! En extra betaald natuurlijk wat een mooie bijkomstigheid is.

Op mijn vrije dagen probeer ik elke keer iets nieuws binnen Sydney te verkennen om niet telkens dezelfde dingen elke week te doen (zou natuurlijk elke vrije dag naar bondi beach kunnen gaan. Maar dat gaat op gegeven moment ook beetje vervelen waarschijnlijk).

2 weken geleden ben ik samen met een vriendin naar Watson's Bay geweest. Dat is een baai dicht bij Sydney (20 minuten met de ferry) hier konden we prima rondlopen en beetje van de natuur genieten(zie foto's)!. Daar vervolgens lekker op een strandje gelegen en savonds de avond afgesloten met een lekker biertje in de kroeg.

Vorige week maandag heb ik mijn beste ervaring tot nu toe gehad in Australië. Ik kon via mijn bedrijf gratis mee met een blue mountains tour. Ik werd sochtends om 8 uur opgehaald en na anderhalf uur rijden (met tussenstop om wilde kangaroe's te zien) kwamen we aan bij de blue mountains. Wat een uizicht daar!! Bergen zo ver je kan kijken bedekt met groen van allerlei soorten bomen, watervallen die eindeloos lijken. Echt prachtig! Hele dag hebben we gelopen en de mooiste plekjes van de blue mountains opgezocht. De tour guide kon ons alles vertellen en leerde ons ook nog de didgeridoo te bespelen (zie foto's voor bewijs). Wat een heerlijke dag! Zulke activiteiten herinneren me eraan waarom ik hier ben. Mooie natuur en veel dingen te zien en te doen die niet mogelijk zijn in Nederland. Echt super waard om te doen!

Als laatste ben ik ook weer bezig geweest met zwemmen. Gezien wanneer ik thuis ben ik weer volop wil gaan waterpoloen ben ik begonnen met 2 of 3x in de week 2km te gaan zwemmen elke keer. Tot nu toe gaat het nog prima! Niet altijd even veel zin maar het zorgt er in ieder geval dat ik weer een beetje conditie opbouw (ben echt al mijn conditie kwijt geraakt na 2 maanden niks doen).

Tot zo ver mijn update uit Australië!
Als mensen zin hebben om te Skypen stuur me maar een bericht! Altijd leuk om mensen weer te zien en Nederlands te praten (iets wat ik de afgelopen paar weken haast niet gedaan heb!)

Tot ziens uut het warme Australië!!

Ps. Voor de mensen die nog twijfelen om hetzelfde te gaan doen als ik: ja, je gaat je familie/vrienden/vriendin of vriendje missen. Maar de ervaringen, activiteiten en de natuur hier maken het dubbel en dwars waard! Je leert zoveel dingen over jezelf die je eerst niet wist. Het is echt een super ervaring om op te doen!

Cheers mate!

  • 22 Februari 2016 - 09:37

    Margareth En Wilfried:

    Ha Barry,

    Het gaat je heel goed zo te lezen :) Top hoor hoe je je draai hebt gevonden daar. En wat goed dat je promotie hebt gekregen. We volgen je updates met plezier.
    Hartelijke groet, ook van Wilfried, Margareth

  • 22 Februari 2016 - 11:57

    Nibbor:

    Barry mooi om te lezen dat je het naar je zin hebt!! Geniet er van, in Nederland is het weer super beroerd. Greetz nibbor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Welkom op mijn reisblog. Hier vind je de toekomstige reisverslagen die ik zal plaatsen tijdens mijn tijd in Australië!

Actief sinds 19 Okt. 2015
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 6286

Voorgaande reizen:

27 November 2015 - 01 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: