Week 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barry Bloemberg - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Barry Bloemberg - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Barry bloemberg

Blijf op de hoogte en volg Barry

20 December 2015 | Australië, Sydney

Hoi allemaal! Week 3 is inmiddels al bijna aan zijn einde hier,dus tijd voor een nieuw blogpostje. Er Is deze week enorm veel gebeurd. Dit Was mijn eerste week dat ik 100% zelf moet beslissen wat ik ging doen. De eerste 2 weken heb ik doorgebracht met anderen die hetzelfde pakket hadden aangeschaft. Deze week Is alsvolgt verlopen:

Maandag was de eerste dag dat we helemaal vrij waren en konden doen wat we wilden. Wat ga je dan doen op zo'n dag? Juist! Naar het strand toe. Heb de hele dag lekker gelegen op bronte beach en savonds samen gekookt met wat backpacker vrienden en daarna nog naar de lokale bar gegaan om wat te gaan drinken. Ook heb ik die avond afgesproken met een oud huisgenoot van mij om wat te gaan drinken. Thomas Is rond dezelfde tijd naar Australië gegaan als. Ik en hij Was toevallig ook in Sydney maandag. Dus mooi samen met zijn 2en een lekker koud biertje gedronken. Kortom perfect!

Dinsdag ben ik naar sealife gegaan met de anderen. Was indrukwekkend om te zien welke dieren er allemaal leven in de zee rond Australië. Veel verschillende vissen gezien waar de dugong het hoogtepunt van Was.

Woensdag was wederom een relax dagje op het strand (ja dit soort teksten zullen vaker komen :p)

Donderdag hebben we weer de toerist uitgehangen en zijn we naar wildlife gegaan. Daar zijn we maar eventjes gebleven. Het Was niet zo indrukwekkend. Wel een paar kangaroe's gezien! Ps op het nieuws hadden ze gewaarschuwd voor een tornado in Sydney. Ik heb daar helemaal niks van gemerkt. Was veel regen en veel wind. Typisch Nederlandse storm dus voelde beetje als thuis. Maar heb geen tornado gezien of gevoeld.

Vrijdag en zaterdag wederom een relax dagje gehad (zaterdag nog wel in het hoogste toren van Sydney geweest om de hele skyline te bekijken. Was echt indrukwekkend om te zien. Je weet dat Sydney groot Is, maar wanneer je het van bovenaf bekijkt blijft het toch echt indrukwekkend.

Zondag : omdat het leven in Australië (en vooral Sydney) zo duur is is het ook nodig voor mij dat ik ergens ga werken om wat centen te verdienen. Ik heb vandaag (zondag) mijn eerste Job interview gehad. Ik heb een trial sollicitatie moeten doen bij een jetboat bedrijf (van die powerboat die super snel gaan) daar heb ik 2 uurtjes in de promotie gezeten. Dus beetje mensen aanspreken of ze mee willen enz. Beetje vervelend werk (mijn vrienden weten dat ik vroeger op vakantie een bloedhekel heb aan mensen met zulke baantjss) maar hey, geld is geld en ik heb het zeker nodig hier. Morgen hoor ik of ik het baantje heb!

Dit was mijn derde week alweer. De tijd gaat echt zeer snel het voelt alsof ik al 3maand weg ben. Best gek eigenlijk. Moet eerlijk zeggen dat ik het thuis wel een beetje mis. Maar als ik het hier zie Is het ook best gaaf om hier te zijn. En ik ben zeker benieuwd hoe de komende paar weken zullen zijn.

Nou dat was em alweer. Mijn 3e week in vogelvlucht. Ik ga proberen om nog wat foto's erbij te zetten. Vorige keer ging er iets mis. We zullen zien! Mochten jullie wat meer foto's willen zien dan kan je het mij ook vragen via Facebook. Ik laat natuurlijk graag mijn foto's zien van mijn tijd hier!

Groetjes thuis!!

  • 20 December 2015 - 20:40

    Thecla:

    Hoi Barry, Zo te lezen heb je het super naar je zin daar. Prachtige foto's allemaal! Geniet van je avontuur en leuk dat je ons iedere keer op de hoogte houdt. Lieve groetjes Thecla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Welkom op mijn reisblog. Hier vind je de toekomstige reisverslagen die ik zal plaatsen tijdens mijn tijd in Australië!

Actief sinds 19 Okt. 2015
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 6290

Voorgaande reizen:

27 November 2015 - 01 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: