voorbereiding - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Barry Bloemberg - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Lichtenvoorde, Nederland van Barry Bloemberg - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: barry

Blijf op de hoogte en volg Barry

25 November 2015 | Nederland, Lichtenvoorde

Hallo iedereen!,

Hier is die dan, mijn eerste reisverslag. Deze gaat vooral over mijn voorbereidingen voordat ik naar australie toe ga.
In mijn laatste week ben ik vooral bezig geweest om afscheid van meeste mnsen te nemen. Mijn oma, paar van mijn vrienden (die ik niet meer zie omdat ze op kamers wonen), mijn waterpolovrienden etc.
Nu het nog maar 2 dagen zijn voordat ik wegga ben ik vooral bezig met inpakken van mijn backpack. Past alles erin, wat moet ik nog kopen en wat kan ik daar in australie wel kopen? Kortom een drukke week.

Merk alwel dat ik steeds zenuwachtiger begin te worden, maar dat mag opzicht ook wel. Wel vind ik het fijn dat ik al in contact ben gekomen met 2 andere medereizigers die in hetzelfde vliegtuig zitten, met hen ga ik ook mijn eerste week in australie doorbrengen.

In de fotos zie je wat ik allemaal zowel meeneem. Ook heb ik een lijstje bijgehouden wat in mijn tas komt. Mochten jullie nog aanvullingen weten, stuur mij maar ff een berichtje via facebook!

Alvast bedankt voor het volgen van mij blog! Het volgende verslag komt waaschijnlijk uit Australie!

Groetjes,

Barry

  • 25 November 2015 - 17:17

    Margareth:

    Is inderdaad niet gek die zenuwen. Het is nu bijna zover. Wat fijn dat je al 2 mede backpackers in het vliegtuig treft! Goede reis!

  • 28 November 2015 - 09:41

    Laurens:

    Hoi Barry,
    Geniet van het mooie en grootste vliegveld ter wereld
    Als je binnen een paar uur vertrekt kun je het meest besproken
    Palmeiland van den it de lucht mogelijk zien

  • 11 December 2015 - 11:07

    Sab:

    english please

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barry

Welkom op mijn reisblog. Hier vind je de toekomstige reisverslagen die ik zal plaatsen tijdens mijn tijd in Australië!

Actief sinds 19 Okt. 2015
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 6278

Voorgaande reizen:

27 November 2015 - 01 September 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: